joi, 9 aprilie 2020

Pandemia de 1 virus și gradul 1 Rac



Gradul unu din Rac: “Se coboară un steag și se ridică altul.”

Probabil că și la asta se referă acest 27 aprilie 2020, NN și Luna la 1 grad Rac, în opoziții și quadraturi cu alte planete, plus niște tranzite peste declanșarea epidemiei și peste astrograma noastră natală (mă uit la prima Unire fiindcă p-asta am studiat-o prima).


Am avut un incident cu Marte la 1 Rac, am știut că e “a point of no return”, am tras, ca de obicei, din toate puterile să nu fie și, pînă la urmă… asta a fost. Mai sunt grade foarte periculoase, de exemplu 18 grade Pești, care s-a manifestat atunci cînd au fost omorîți oamenii, la Timișoara, Arad, cu dezinsecția prin gazare, și au fost băgați elevii în spital fiindcă îi apucase p-ăștia din București să stîrpească pojarul din școli (tot în urma unei campanii TV) dar, ce este constant pentru țara noastră e “otrăvirea cu informație”.

De asemenea, eu iau în considerare Luna Neagră (și Kiron – acum, ARN-ul spart despre care-și dădea un analist cu părerea), uneori stau cu ochii pe ea ca pe butelie. Am citit despre L.N. tot felul de păreri, unii consideră că face și lucruri bune (de exemplu, aduce inspirație) dar, pentru mine, acest punct pe hartă este locul în care, după ce faci o prostie, rămîi toată viața cu auto-reproșul “Ah, ce prost am fost!”. La nesfîrșit, ca-n bancul cu “Ah, ce sete mi-a fost! Ah, ce sete mi-a fost!...
Asta, cînd ni se întîmplă nouă, fiindcă, dacă i se întîmplă presei, care tocmai a comis-o cu ultima provocare: pandemia de 1 virus…

Am conspectat cîteva manuale de astrologie (nu lecturez beletristică pe subiecte serioase) dar am considerat că are cine să se ocupe de asta, plus că astrologia individuală nu prea mă interesează.
Numai că, între timp, televiziunile s-au umplut de șefi în domeniu, care și-au făcut un obicei din tonul amenințător și care toacă aceleași, și aceleași chestii, fiindcă numai p-alea le știu, dar se cred incontestabili. Să nu uităm, sunt predispoziții astrale!

Peste tot în lume există site-uri în care astrologi profesioniști, cu zeci de ani de studiu și zeci de cărți, încearcă să lămurească aspectele astrologice pentru toată lumea (unii se studiază chiar pe ei, în situații foarte complicate, și iau notițe) și se conversează pe forumuri cu cei amatori care se lămuresc, în felul ăsta, în legătură cu astrogramele natale. Toată lumea cîștigă experiență, fiindcă astrologia nu poate fi cuprinsă în cărți și e un domeniu în care nimeni nu le știe pe toate. Asta-i și indicația autorilor din domeniu, să înveți și din propria experiență, altfel nu te alegi decît cu niște cuvinte cheie, fără nici un context. Nu poți să faci astrologie săptămînală, săptămînă de săptămînă, despre Neptun și Pluton (care stau în semne 14, respectiv 13-30 de ani) și să crezi c-ai nimerit-o cînd ai previzionat pedeapsa picată din cer, bine-meritată de prostul care te crede. Nu se poate previziona așa ceva! Nu e căderea astrologilor să facă asta!
Dar, dacă apari la televizor, ești automat unul dintre consilierii-șefi ai nației. C-așa-i la noi, nu poți să mai… tușești de-atîția șefi!

P.S. Eu aș sta cu ochii pe agricultură ca pe centrala nucleară! Plus, aș studia năpastele care au lovit, odată, China. Că tot e la modă.

Avertismentul meu este foarte clar și bazat pe tot ceea ce știu eu și colegii mei: activitatea normală în România trebuie reluată până cel târziu luni, 27 aprilie 2020. Este the point of no return.”  https://evz.ro/pandemia-aspectele-lui-jupiter-si-the-point-of-no-return-horoscopul-lui-dom-profesor.html/2


Simptome de campanie mediatică, acum și cu Covid: poți să ai boala fără să știi, simptome neînsemnate pe care nu trebuie să le ignori (spun doctorii), din cauza poluării o să tot avem astfel de pandemii, oameni din ce în ce mai tineri sunt afectați, nu ești singur în lupta cu boala – din ce în ce mai mulți o fac, ultimul strigăt: boala se transmite la animale, sistemul medical e subfinanțat, vedetele în lupta cu boala, muzică de covid, eroii care se luptă cu, mărturisitorii propriilor experiențe legate de subiect, există speranță – ca mîine apare un vaccin, momente emoționante, mutații, forme tot mai grave de boală, trebuie achiziționate medicamente și aparatură medicală scumpe și asta urgent și cu orice preț, boala ne face mai umili, mai buni, mai solidari, vedete care au învins boala, donați, donați, donați!, răpuși de coronavirus, au pierdut lupta cu boala, momente emoționante, lumea întreagă e în șoc: un doctor, președinte, persoană importantă au declarat că nu cred în această campanie de boală, emoții, emoții, la greu…
Au apărut, în plus, “oamenii de bună-credință” care își reclamă vecinii că nu se supun campaniei TV.

https://evz.ro/brusc-firmele-de-deratizare-baga-copiii-in-spitale-in-toata-tara-de-la-zero-cazuri-la-sute-de-copii-otraviti-si-doi-morti-cine-ne-pune-micutii-in-pericol-si-de-ce-exclusiv.html
http://www.mindfire.ca/An%20Astrological%20Mandala/An%20Astrological%20Mandala%20-%20Cancer%201-15.htm