marți, 12 mai 2015

Cine plătește "Transplant pentru viață – Campania oamenilor invizibili", Observator, Antena1?

Ce se ascunde in spatele unui slogan?



Cine știe?

În România, presa nu este obligată, prin lege, să-și informeze publicul “Cine plătește ŞTIREA?” sau Cine plătește Campania? sau Câți bani primește “vedeta”? pentru aceste faceri de bine.


Ba, cum se-ntâmplă pe Antene, presa nu e obligată nici măcar să spună concret despre ce este Campania și pentru ce se strâng semnături.


De pildă, pentru ce este semnătura din petiția de față?


“O semnătură care vindecă sistemul. Cu ajutorul ei, cei care au nevoie de transplant, câștigă timp. Câștigă viață. Semnează petiția Schimbării! Semnătura ta, înseamnă viață!” http://oameniinvizibili.observator.tv/#petitia


Înțelegeți? Deci, semnătura este ca un plasture, ține timpul pe loc, aranjează glonțul de la “ruleta rusească”… E “petiția schimbării”. Nu știm în ce constă schimbarea, concret. E ca-n politică.  

 “Semnătura ta, înseamnă viață!” déjà nu mai înseamnă nimic decât un slogan.