miercuri, 28 ianuarie 2015

70 de ani de la HOLOCAUST – prea puțin!



fascism
Ansamblu de teorii de guvernare care accentuează supremația și importanța statului, supunerea necondiționată față de conducători, subordonarea voinței individuale față de autoritatea statului și reprimarea brutală a opoziției. Sunt glorificate calitățile marțiale, în timp ce valorile democratice și liberale sunt respinse. Fascismul a apărut între anii 1920-1930 din frica față de accesul la putere al claselor muncitoare și se deosebea de comunismul contemporan (cum a fost cel practicat sub conducerea lui Iosif Stalin), prin protejarea proprietății corporațiilor și a proprietarilor de pământ și prin păstrarea sistemului de clase sociale. Conducătorii guvernelor fasciste din Italia (1923-1943), Germania (1933-1945) și Spania (1939-1975) – Benito Mussolini, Adolf Hitler, Francisco Franco – au fost înfățișați populației ca întruchipări ale puterii, capabili să-și salvaze națiunile de haosul economic și politic. Fasciștii japonezi (1936-1945) au susținut credința în caracterul unic al spiritului japonez și au promovat virtuțile subordonării față de stat și ale sacrificiului personal. Vezi și totalitarism; neofascism.

neofascism
Filosofie politică și mișcare care a apărut în perioada de după al doilea război mondial și care, precum mișcările fasciste anterioare, pledează in favoarea naționalismului extrem, se opune individualismului liberal, este împotriva marxismului și a altor ideologii de stânga, încurajează învinovățirea pe motive rasiste și xenophobe și promovează programele economice populiste de aripă dreaptă. Spre deosebire de fasciștii anteriori, neofasciștii dau vina pentru problemele țării lor mai degrabă pe emigranții noneuropeni decât pe radicali și evrei și manifestă puțin interes pentru cucerirea unui lebensraum (în germană, spațiu vital) prin invadarea altor state. Ei fac mari eforturi să se înfățișeze drept democrati sau drept principalul current de gândire. Printre mișcările și partidele europene considerate de mulți a fi neofasciste sunt în Franța, Frontul Național, condus de Jean-Marie Le Pen și, în Rusia, Partidul Liberal-Democrat, condus de Vladimir Jirinovski.   Enciclopedia Universală Britanică


Marțea neagră de la SRI

LEGILE BIG BROTHER – control incontrolabil (Sorina Matei și Ion Cristoiu au făcut crize de nervi împotriva lui Daniel Morar și de necaz că și-a dat George Maior demisia)


“Probabil, Maior îşi va justifica demisia prin faptul că nu îşi poate asuma responsabilitatea de apărare a ţării fără Legea Big Brother. Ştim, însă, de la generalul Ion Ştefănuţ, fostul şef al Diviziei Antiteroriste din SRI, prezent la interviurile EuropaFM, că SRI-ul se descurcă bine şi fără legea respectivă. A fost acolo un conflict între SRI şi directorul său, în caz că nu v-aţi prins.” - See more at: http://www.biziday.ro/2015/01/27/de-ce-se-transformase-reformatorul-sef-al-sri-intr-un-fel-de-borg/#sthash.jJUquflm.dpuf 

 Drace, iar suntem în delir de interpretare!

Deocamdată, uite cum stau lucrurile:

www.gandul.info -Legile Big Brother pe înţelesul tuturor: cum a vrut SRI să devină o SUPERPUTERE şi momentul în care George Maior s-a lovit de Daniel Morar

“Cu câteva zile înainte de decizia CCR, George Maior avusese o ieşire neobişnuită, în cadrul unui interviu acordat TVR, nominalizându-l direct pe judecătorul CCR Daniel Morar, fostul şef al DNA: „Nu este nicio opoziţie între conceptul de drepturile omului şi securitatea individuală sau naţională. Dimpotrivă, eu cred că cel mai important drept al omului este dreptul la viaţă. Mă mir că oameni care au activat în domeniul aplicării legii, ca domnul Morar, de exemplu, care este în Curtea Constituţională, (...) nu pot privi lucrurile şi din această perspectivă”.”  

3. În 19 decembrie 2014, Parlamentul adoptă legea securităţii cibernetice a României, propunere legislativă iniţiată tot de Guvern, care devine cunoscută drept legea Big Brother 2. Prin această lege, concepută cu sprijinul SRI, toate firmele care deţin „infrastructuri cibernetice” (de la calculatoare la reţele) sunt obligate să şi le securizeze pe banii lor, prin firme autorizate de SRI. Cel mai controversat aspect al acestei legi: SRI şi celelalte servicii secrete, inclusiv MAI şi MapN, primeau acces aproape nerestricţionat la infrastructurile cibernetice private, fiind nevoie doar de o „solicitare motivată”. Legea nu specifică faptul că accesul este condiţionat de un mandat aprobat de un judecător, aşa cum se întâmplă în cazul oricărei percheziţii, interceptări sau acces la un sistem informatic privat.”