Cine plătește ŞTIREA? |
In fiecare
primăvară, nelipsit, publicul din România primește vestea proastă că natura nu
ține cu fructele, vremea a făcut “prăpăd” iar căpșunile vor fi puține și
scumpe. Consecința, în fiecare an, căpșunile sunt multe (dat fiindcă sunt soiuri modificate genetic și umflate cu hormoni)
dar scumpe, ca urmare a campaniei care a pregătit terenul.
Se pregătește Campania de scumpire a pepenilor care, ca-ntotdeauna, de ani buni încoace, vor fi mulți, fără gust și scumpi. Se-nțelege, cei mai afectați de aceste campanii sunt copiii celor peste 60% care trăiesc din salarii mici.
Ştirea
toamnei va fi, ca în fiecare an, că se aruncă pepenii fiindcă nu s-au vândut!
Mult, prost
și scump, despre asta e modificarea genetică, mult publicitată la toate
posturile, inclusiv TVR, în baza încălzirii globale și a creșterii populației!
Populație
care, dacă e să te iei după statisticile mortale, în câțiva ani ar trebui să
fie gata![1]
Pe aceeași
temă, anul trecut, recolta “record” de cereale a fost vândută la preț de furajeră,
din cauza “agenților” de presă care au dat sfoară în țară și în afara ei că în
România s-a făcut mult, deci speculanții pot să cumpere ieftin. Anul ăsta au
început și mai devreme: ieri, de pildă, la Protv a început déjà campania de
stricare a prețului la cereale.
De sezon
este și nelipsita campanie de cancer de piele (anii trecuți s-a încercat
subvenționarea cremelor de protecție solară cu argumente absolute demente!)[2]
CACEALMAUA POLITICO-MEDIATICA: “Victor Ponta, a declarat, luni
seară, la România TV, că Adrian Sârbu, fostul şef al Pro TV, l-a întrebat dacă
vrea „să-l facă preşedinte” şi că a refuzat propunerea sugerându-i să-şi
plătească mai întâi taxele la stat. În luna aprilie, majoritatea PSD din
Parlament a respins o ordonanţă de urgenţă dată în 1999, care scutea
televiziunile de la plata taxelor pentru publicitate. Timp de 15 ani, marele
beneficiar al ordonanţei a fost chiar Pro TV.” Citeste mai mult: adev.ro/n6xriz
http://www.naturalnews.com/012923.html
“That substance is vitamin B-17, also called Laetrile, and it is a
naturally-occurring substance that has been banned for use in the control of
cancer in the United States.” Learn more: http://www.naturalnews.com/012923.html#ixzz34DbXGC8M
EUROPA “Dr Aseem
Malhotra, cardiologist and science director for campaign group Action on Sugar,
said: “I think this is a really disingenuous stunt. They are trying to deflect
attention from their own part in creating an obesity epidemic, which has been fuelled
almost entirely by rising calorie consumption.”” http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/10855425/Coca-Cola-in-controversy-over-20m-anti-obesity-drive.html
[1]Ex: 2,1 mor annual din cauza
poluării, 470 000 din cauza găurii din stratul de ozon; 4.6 milioane/an mor de
la diabet;
România: 42
000 de români/an mor de la fumat; 400 copii/an mor de cancer, 4 000 femei/an
mor de cancer de sân și 6 000 de noi cazuri apar pe an; 1 000/an mor de cancer
ovarian; 15 000 de români/an mor de la alcool; 60 000/an mor din cauza
problemelor din sistemul sanitary (d-aia e consultul annual obligatoriu); 6
femei/zi (2190/an) mor de cancer de col uterin; 150 000 mor de boli
cardio-vasculare; (vre-o 274 000 în scurt!)
[2] http://antipresa.blogspot.ro/2012/05/campania-cancer-de-piele-pentru-toti.html
“...wellness.blogs.time.com şi care spune că s-a constatat că o substanţă
din aceste crème solare le-a făcut cancer şoarecilor de laborator”