joi, 29 noiembrie 2012

RCS&RDS a scos canalele Discovery din grilă

După ce, ani de zile, papițoii din televiziuni au insultat publicul Discovery c-ar fi prost și d-aia s-ar uita la canalele de știință care explică totul pe înțelesul gospodinelor nu ca ei, ziariștii absconși ai țării România, presa românească, sau ce-o fi asta, a reușit să se impună cu forța pe piață, în mai multe etape.

Mai întâi, canalele românești ne-au fost obligatoriu introduse în grila de programe iar, pe digital, le primești memorate déjà așa încât să nu le poți nici ignora, nici muta pe 99, 199 etc. Drept consecință, poți să faci în fiecare zi o criză de nervi când dai de Etno, de exemplu sau de canalizarea cu retardele. Apoi, au dublat canalele de desene animate și le-au dat astfel o tentă românească cu dedicație pentru abandonul școlar și analfabetismul acceptat și vesel.
Recent, Voiculescu a obținut prin OUG ca sancțiunile CNA să fie aplicate, în cel mai bun caz, peste ani de zile. In fapt, CNA-ul ar trebui desființat pentru că nu se vede că există, Protv-ul și Antena, pur și simplu predau deviații sexuale copiiilor sub formă de dans, prin poze și alte explicații ale invitaților, manipulează prin diverse campanii pe care nu știi cine le plătește sau transformă totul în bârfă agresivă. Apoi, lovitura de stat din vară care continuă și acum a fost pregătită și dată prin presă, Antena și RTV  iar, de câștigat, au câștigat toate televiziunile foarte bine.

In loc de “evitați excesul de sare și grăsimi” sau “beți 3 l de apă pe zi” correct ar fi ca telespectatorii să fie avertizați astfel:

“Nu tot ce se spune la televizor e adevărat!”

“Feriți-vă, televizorul poate să manipuleze!”,

“Punctul de vedere al analistului nu are valoare universală!”

“Nu permiteți presei să vă influențeze viața!”

“Schimbați pe Discovery când televiziunile românești vă prezintă cazuri sociale, ca să nu ajutați niște escroci să cerșească și să primească rating și implicit bani buni din necazul altuia!”

“Nu vizionați și nu citiți articole despre prostituția mascată în “show-biz” pentru că umflați buzunarele “peștelui” de presă!”

“Nu cumpărați produsele care sponsorizează degradarea umană în emisiuni tv !”

“ Nu vă lăsați impresionați, totul e vrăjeală!” etc.