marți, 30 iulie 2024

Vrei o carieră?

 

-Draga mea, trebuie să ai ȋncredere ȋn tine. Ȋn primu’ rȋnd, uită-te la tine, ce noroc ai! Să fii la mine-n casă, la evaluare… poate o să ai o surpriză la sfȋrşit. Hai, scoate-ţi tricoul! Şi pantalonii. Nu mai tremura aşa. Tu ştii ce-i afară? Norii s-au ȋntors cu fundul ȋn sus şi plouă-n cer. La Paris se ţin petrecerile dionisiace, ȋn plină olimpiadă sportivă. Macron ȋşi joacă ultimul desfrȋu, ȋnainte de saturnalii. Catedralele şi muzeele ard fără ȋncetare, pompierii le stropesc cu apă şi spumă de mare. Străzile sunt roz, picturile se scurg ȋn artă stradală, fusion, iar ȋngerii de piatră ȋşi pierd copilăria.

Cum e să fii adult? Poate e altfel decȋt ȋţi imaginai  https://antipresa.blogspot.com/2024/08/cum-e-sa-fii-adult-poate-e-altfel-decit.html#more

Se sfȋrşeste lumea, fetiţo! Scoate-ţi sutienul, arată-mi că ai ȋncredere-n tine! Că ştii pe ce lume te afli. Nu vezi că, din cauza caniculei, oamenii ȋnnebunesc şi dau foc planetei? Incendiile şi climatologii lui Arafat pȋrjolesc totul ȋn cale, din California pȋnă-n ciulinii Bărăganului. Apa e pe terminate. Pompierii udă focul cu apă de mare dar flăcările stau semeţe şi roşii ȋn calea duşmanului iar, cȋnd resursa e pe terminate, se hȋrjonesc sălbatic, ȋntre ele, stȋrnind o vijelie de vȋnt cu tupeu de tornadă.

Chiar acum, deasupra noastră e o cupolă de foc. Ȋnsă, tu, n-ai grijă! Am dat drumul la aer condiţionat şi mi-am aranjat barba. Eşti ca-n Laponia, lȋngă Moş Crăciun.

Ai văzut că poţi? Că doar nu eşti proastă, vrei să ai o carieră, nu-i aşa? Bravo! Acum să trecem la testul următor. Ai fost bună la sport? Vorbeşte mai tare, nu te-auzi printre sughiţuri. Apoi, am şi eu o vȋrstă. Cum crezi c-am ajuns să le ştiu pe toate. Par exemple, că femeile au nevoie de preludiu. D-aia-ţi pun mȋna pe fund. Ȋmi place că eşti naivă! Una experimentată n-ar fi fost gratis.

Testul numărul doi. E timpul să-mi demonstrezi, din nou, că ai ȋncredere-n tine.  

Stai ȋn cap! Trebuie să ne adaptăm vremurilor. Fac un sondaj despre schimbare, vreau să văd ce-i uneşte pe romȃni şi cum să-i punem şi pe ei să creadă că susul e jos. Numai puţin, să iau pulsul momentului… Gagico, sper că te simţi bine cȋnd ȋţi spun că ai nişte ţȋţe mişto! Nu de alta, dar contează la media generală. Colegii mei vor ţine cont. Iar tu vrei să faci carieră.

(uitȋndu-se pe fereastră) Nu ca aia din piaţă care iar a aruncat la gunoi două găleţi de roşii purulente, din soiuri rezistente la schimbările climatice, recomandate de meteorologi.

Bieţii eroi din linia ȋntȋi, meteorologii ăştia! Acum se pregătesc să mulgă norii. Cineva a venit cu ideea futuristă de a planta copacii cu rădăcinile ȋn sus, direct ȋn cumulonimbus. O televiziune care trăieşte din ȋnsămȋnţări de campanii, a preluat, de astăzi, campania de ȋnsămȋnţare a norilor. Alături de ei, lȋngă lanul de porumb neirigat, stau vreo patru fermieri care se roagă la Inteligenţa Artificială.

Se lasă seara. A mai trecut o zi, a pagubă. Se-aud greierii, ȋnseamnă că iar n-au mai dat ăştia de ţȋnţari. Iar ne paşte o ştire despre catena de West Nile şi alte virusuri de la laboratoarele de profil din Ucraina.

Ȋntr-o oră o s-avem breaking news: incendiu la o hală de mase plastice. Ȋn fapt, donaţii de gunoi de la UE, trimise de haremul lui Bourla.

Stai bine? Hai, că nu ţi-am dat aşa greu, te-am lăsat să te sprijini ȋn mȋini.

Ultima probă. Acum, ca să-mi demonstrezi că ai căpătat şi mai multă ȋncredere-n tine,  dă-ţi chiloţii jos!

Trenul Viitorului, al lui Grindeanu  https://freefrompress.blogspot.com/2024/08/trenul-viitorului-al-lui-grindeanu.html#more

Şcoala şi abuzurile sexuale  E nevoie de mai mulţi bărbaţi ȋn ȋnvăţămȋnt. https://antipresa.blogspot.com/2024/07/abuzuri-sexuale.html

“„Mi-am dat hainele jos și mi-a zis: «Și chiloții»”

Profesorul îi face în timpul ăsta complimente: „Ce țâțe șmechere ai, gagico”, spune ea.

Apoi „mi-a zis să mă duc la el (…) Nu mai stătusem niciodată în picioare dezbrăcată în fața cuiva. Și mi-a zis «Ia uite ce sexy ești, cum să n-ai încredere în tine». Și mi-a pus mâna pe țâțe (…) și pe fund.”  https://snoop.ro/maestrul-manipularii-dezbraca-te-sa-mi-arati-ca-ai-incredere-in-tine-alfred-bulai/




This is part of our special feature on Anxiety Culture.

“Ȋnţelepciunea populară ne oferă dovezi din abundenţă care ne arată că una dintre trăsăturile definitorii ale societăţii contemporane e anxietatea generalizată….”  https://antipresa.blogspot.com/2024/07/cultura-anxietatii.html





“Ceea ce am văzut săptămâna trecută la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Paris nu a apărut din nimic. Desființarea meticuloasă a culturii occidentale de către organizatorii francezi este rezultatul multor decenii de atentă pregătire culturală.”  https://vocearomanului.ro/sfarsitul-lumii-in-stil-frantuzesc-totul-e-permis-pana-nu-ramane-piatra-pe-piatra/?fbclid=IwY2xjawEdZC5leHRuA2FlbQIxMAABHah5RQGyh5WCmFEDa19KmC0Hbwgcg6OkBfdMLcHZBI92MHV_gmxY00RXcA_aem_SWrsJ43inzp0l07vRVnhGQ

"Childlike innocence is an invention of the bourgeoisie of early capitalism," Stüben says.  https://www.spiegel.de/international/germany/gay-activists-in-germany-silent-on-alliance-with-pedophiles-in-1980s-a-919119.html






“Cultul era originar probabil din Tracia sau din Lydia, dar se răspândise în întreaga lume veche (vezi și originile tracice ale orfismului). În epoca elenistică și romană, Dionis era cel mai popular dintre zei. Zeul cu numele frigian de Sabazios, dat de greci fiului zeiței trace Bendis, era venerat la traci ca "Eliberatorul" de anotimpul rece. Numele de Bacchus, sub care era cunoscut la romani…”  https://ro.wikipedia.org/wiki/Dionis

“Tescuitorilor iar în alte oraşe Sărbătoarea Chytrelor, în cadrul acestora din urmă având loc concursuri între comici. Cei mai buni dintre aceştia erau aleşi să participe la cele mai mari Sărbători în cinstea Zeului, Marile Dionisii (tot primăvara – probabil martie).”  https://povestilemariinegre.ro/sarbatorile-zeului-dionysos-si-cetatile-pontice/

“În Atena şi Attica din perioada clasică, principalele festivităţi legate de zeul Dionysus aveau loc în luna Elaphebolion, adică în jur echinoţiului de primăvară şi au evoluat într-un mare festival de teatru, de muzică şi poezie, precum şi un carnaval urban sau „komos”. Treptat serbările s-au multiplicat iar calendarul acestora a variat în timp.”  https://liber-cugetatori.ro/index.php/2020/02/12/vinul-misterele-dionisiace-si-iisus/








“Ce mi se pare amuzant este că au spus: „Nu avem nimic cu creștinii. Am ironizat un tablou, nu o religie. Este vorba doar despre metafora schimbării, înnoirii, progresului”. Pe scurt, a fost ca atunci când Raed Arafat și Valeriu Gheorghiță ziceau că piețele trebuie închise pentru că virusul e mai prezent acolo decât în aglomerația din supermarketuri, dar nu era nimic împotriva micilor producători agricoli care urmau să dea faliment ca să prospere Carrefour, nu-nu!”  https://psnews.ro/bogdan-stoica-ce-e-de-retinut-din-ceremonia-jocurilor-olimpice/ (Ulterior, au spus că nici măcar nu e vorba de acelaşi tablou. Stilul progresist: te prosteşte-n faţă!)



Anxiety Culture    https://www.europenowjournal.org/2018/07/01/anxiety-culture/

https://www.podul.ro/articol/24125/hartuirea-sexuala-in-mediul-universitar-jurnalista-carmen-dumitrescu-readuce-in-atentie-ca-sociologul-marius-pieleanu-are-un-profil-similar-cu-cel-al-colegului-de-catedra-alfred-bulai-anchetat-in-prezent-de-politie-despre-cei-doi-stiau-toti-si-nimeni-n-a-facut-nimic-stiau-de-vreo-20-de-ani-cel-putin

https://republica.ro/am-fost-studenta-lui-alfred-bulai-la-snspa-cand-a-aparut-articolul-despre-abuzurile-sexuale-pe-care-le

https://m.dcnews.ro/bulai-si-voiculescu-scandal-cu-tvr-mugur-mihaescu-si-radu-pietreanu-i-au-luat-la-misto-s-a-impiedicat-in-niste-zdranganele-s-au-aprins-luminile-pe-el-bulai-doamne_795744.html#google_vignette