luni, 10 ianuarie 2022

M-am săturat de Israel aproape ca de China

O spun așa, ca să-mi exercit dreptul la exprimare. Și pentru că mi se pare dezgustător ca, în România, să spui că românii sunt antisemiți, e o slujbă foarte bine plătită.

Pare că, nu mai e sufficient să ne dedicăm viața, de-aici pînă în veșnicie, culegerii în genunchi a sparanghelului german, dar, supliment, trebuie să mai purtăm și toată povara istorică a nemților.

Înțeleg, deci, că partidul anti-avort și a toată contracepția, AUR, a diminuat importanța holocaustului, afirmînd că se dă o prea mare importanță unor materii gen “istoria holocaustului și educație sexuală”. Asta, după ce niște ipocriți complianți (și poate co-interesați) au cerut ca cele două să fie materii separate.

Da, și mie mi se pare că există “diminuare” în formularea de mai sus. Însă, un manual separat de cartea de Istorie, este o exagerare și, sincer, eu n-aș avea încredere în cei care au propus asta.

Diminuare este și în abordarea acestei noi teorii horror conținută în așa-zisa “educație sexuală”, care ar putea fi noul holocaust asupra copiilor, dar, pe AUR nu-l deranjează decît educația despre contracepție.

Deci, m-am cam săturat de toți, ca de pandemie.

https://antipresa.blogspot.com/2022/01/n-djokovic-e-liber.html

Ce înseamnă urgență medicală în Români://freefrompress.blogspot.com/2022/01/sa-observam-lucruri-ce-inseamna-urgenta.html