luni, 6 februarie 2023

Cutremur în Turcia. Precizare

 


Din punct de vedere astrologic, nimeni nu “prevesteşte” nimic! Astrologia indică şi se bazează pe faptul că există ordine în Univers şi pe repetitivitatea evenimentelor – niciodată identic (pentru noi), fiindcă nu ne ajută prea mult ce ştim din epoca pietrei, de exemplu.

De prevestit, prevestesc agenţiile de rating – atunci cînd au un interes, Organizaţia mondială a sănătăţii şi oamenii de ştiinţă (cum ar fi Bill Gates), care ştiu ei bine ce-au făcut, învîrtitorii din umbră care vor să controleze banii, politica, viitorul etc.

Cînd spui că, românii sunt din ce în ce mai bolnavi şi pari să ştii exact, procentual, de ce boli suferă fiecare – pe baza nu-ştiu-cărui algoritm… îmi sună a prevestire, fiindcă studiul ştiinţific nu e menţionat în spotul publicitar sau de campanie.

Am înţeles, dintr-un interviu al lui Fauci, că intenţia ştiinţifico - globalistă este de a uni ştiinţele sociale cu ştiinţa facerii şi prefacerii de vaccinuri. De aceea, probabil, vaccinul covid era “sigur şi efficient”, că poate prevestirea s-ar fi adeverit, dacă şi noi “împreună”, în bulele noastre sociale, ne-am fi dorit mult, mult de tot.

A, să nu uit! Nu există teste sau PCR-uri care să diagnosticheze gripa!

Dar, nu contează! Dacă aşa spui tu, că e gripă, o fi!

Nici formularul prin care pacientul îşi dă acordul ca rudele să aibă acces la fişa medicală (foaie de observaţie) şi tot ce i s-a întîmplat lui în spital, pînă a murit, nu există.

Există, însă, un alt vraf de hîrtii pe care internaţii le semnează fără să le citească, cît stă asistenta nerăbdătoare, lîngă pat, să le ia înapoi.

Nu există “prevestiri”! Există o evoluţie logică şi ciclică a evenimentelor care – uneori, din păcate, alteori din fericire – are şi o componentă importantă de neprevăzut. Însă, surpriză!, nu neprevăzutul doboară ci “picătura chinezească”.

În concluzie, nimic nou sub soare: meteorologic, luna februarie este aşa cum ar trebui să fie - zăpadă, ger (mai puţin precipitaţii, de-acum) şi gripă porcină spre ultima săptămînă din lună.

După care, cîrtiţa va scoate capul din bîrlog şi va pica pe spate, ca-n desene animate, în admiraţia mamutului lînos. Care se va ivi dintr-un black-out. Sau din Momentul T-zero, cine ştie!

P.S. Precizez că, deşi ştiu – o studiez de zeci de ani fiindcă mie îmi place să învăţ lucruri – nu prea mă preocupă astrologia pe oameni – care e foarte complexă şi nu poate fi individualizată lesne. Nici nu ştiu dacă oamenii sunt aşa interesanţi. Nu, nu prea mă uit în astrogramele politicienilor, mă plictisesc repede! Însă, astrologia mundane, aproape că merge ceas. Nu m-am gîndit s-o abordez serios şi să-i verific utilitatea pînă cînd nu m-au enervat ăştia cu pandemia. Abordarea mea e una materialist-dialectică, stil de care nu mă dezic.

https://adevarul.ro/stiri-externe/in-lume/cutremur-de-magnitudine-78-in-turcia-la-granita-2239967.html

METEO ROMANIA, full forecast

https://www.msn.com/en-us/weather/forecast/in-Ploie%C5%9Fti,Prahova?loc=eyJsIjoiUGxvaWXFn3RpIiwiciI6IlByYWhvdmEiLCJjIjoiUm9tYW5pYSIsImkiOiJSTyIsImciOiJlbi11cyIsIngiOiIyNi4wMTM1MDAyMTM2MjMwNDciLCJ5IjoiNDQuOTQ2NzAxMDQ5ODA0NjkifQ%3D%3D&weadegreetype=F&ocid=winp1taskbar&cvid=fc4edfcff8a04c0ba5edb29f61317dd5