Ce se ascunde in spatele unui slogan? |
Cine
știe?
În România,
presa nu este obligată, prin lege, să-și informeze publicul “Cine plătește ŞTIREA?” sau Cine plătește Campania? sau Câți bani primește “vedeta”? pentru
aceste faceri de bine.
Ba, cum
se-ntâmplă pe Antene, presa nu e obligată nici măcar să spună concret despre ce
este Campania și pentru ce se strâng semnături.
De pildă,
pentru ce este semnătura din petiția de față?
“O semnătură
care vindecă sistemul. Cu ajutorul ei, cei care au nevoie de transplant,
câștigă timp. Câștigă viață. Semnează petiția Schimbării! Semnătura ta,
înseamnă viață!” http://oameniinvizibili.observator.tv/#petitia
Înțelegeți?
Deci, semnătura este ca un plasture, ține timpul pe loc, aranjează glonțul de
la “ruleta rusească”… E “petiția schimbării”. Nu știm în ce constă schimbarea,
concret. E ca-n politică.
“Semnătura ta, înseamnă viață!” déjà nu
mai înseamnă nimic decât un slogan.
Dar, să
vedem Petiția!
Îi zice “Petitia NU MAI VREM sa fim INvizibili!”.
Sună a film S.F., nimic concret!
Aflăm apoi
că sunt prea puțini cei care beneficiază de un transplant în condițiile în care
specialiști și centre de transplantare ar fi.
“In tot acest timp mii de
familii stau cu ochii pe telefon, in asteptarea unui apel salvator.”, scrie în petiție.
Bine că nu se roagă… și se roagă…și se
roagă……să se-ntâmple o minune, cum zicea Campania făcută de Pro-tv pe aceeași
temă. Întotdeauna ne-am întrebat pentru ce se roagă un om care așteaptă un
transplant!?
În fine, la sfârșitul epistolei suntem
informați că, deși odată cu cardul de sănătate fiecare individ ar putea opta în
timpul vieții să fie donator , decidenții nu i-au în seamă această
opțiune.
De unde știm asta? Nici nu s-au
împărțit în totalitate cardurile de sănătate!
Despre ce este vorba, de fapt?! Nu cumva
se continuă ce nu s-a reușit la Pro-tv, anume recoltarea de organe fără acordul
familiei?
Altfel, e de mirare cum de n-are succes
donarea de organe având în vedere că, de la prima campanie încoace, toți
accidentații letal stau în moarte cerebrală câte 3 zile, până când familia, de obicei, se
lasă convinsă.
Ideea e că orice campanie, oricât de
bine intenționată se dă, dacă ascunde interese financiare sau alte… chestii, nu
e decât o șmecherie periculoasă!
Deci, pentru ce-i puneți pe oameni să
semneze și de unde știm că semnăturile sunt reale?
Cum se umple de semnături o petitie
online https://www.youtube.com/watch?v=YQ5VaprAle4
“Petitia
NU MAI VREM
sa fim INvizibili!
NU MAI VREM
sa fim INvizibili!
In
Romania, putini oameni cu probleme grave de sanatate au sansa unui transplant.
Pe
listele de asteptare se afla peste 3.000 de pacienti, iar numarul
transplanturilor anul trecut a depasit cu putin 400.
Multi
pacienti ajung sa moara pe lista pentru viata.
Romania
are 12 centre destinate transplantului de organe. In patru dintre ele nu s-a
realizat, anul trecut, niciun transplant.
In tot
acest timp mii de familii stau cu ochii pe telefon, in asteptarea unui apel
salvator.
Avem 40
de medici specializati in transplantul de organe, un centru pentru transplantul
de plamani si totusi... niciun transplant realizat aici.
13,5
milioane de romani au primit odata cu cardul de sanatate si posibilitatea de a
alege sa devina donatori, in cazul unui accident urmat de moartea cerebrala.
Teoretic, ar putea sa decida acum ca organele lor sa salveze vieti, daca ei vor
avea un accident. Sa decida ei pentru ei. Teoretic ar putea, dar de fapt NU
decid. Optiunea lor nu este luata in seama. Avem un sistem de sanatate care nu
functioneza. El in sine e un sistem bolnav pentru ca nu tine cont de decizia
omenilor nici macar atunci cand vor sa-i ajute pe altii. Asa devenim
invizibili.
Sistemul
nu ia in calcul optiunea ta. Pentru sistem, tu esti invizibil.”