Ce se ascunde in spatele unui slogan? |
Cine
știe?
În România,
presa nu este obligată, prin lege, să-și informeze publicul “Cine plătește ŞTIREA?” sau Cine plătește Campania? sau Câți bani primește “vedeta”? pentru
aceste faceri de bine.
Ba, cum
se-ntâmplă pe Antene, presa nu e obligată nici măcar să spună concret despre ce
este Campania și pentru ce se strâng semnături.
De pildă,
pentru ce este semnătura din petiția de față?
“O semnătură
care vindecă sistemul. Cu ajutorul ei, cei care au nevoie de transplant,
câștigă timp. Câștigă viață. Semnează petiția Schimbării! Semnătura ta,
înseamnă viață!” http://oameniinvizibili.observator.tv/#petitia
Înțelegeți?
Deci, semnătura este ca un plasture, ține timpul pe loc, aranjează glonțul de
la “ruleta rusească”… E “petiția schimbării”. Nu știm în ce constă schimbarea,
concret. E ca-n politică.
“Semnătura ta, înseamnă viață!” déjà nu
mai înseamnă nimic decât un slogan.