Live and let live! Libertatea de conștiință e mai importantă decât libertatea de exprimare!
- FOTO. METEO TV. Mostre
- FOTO. APOCALIPSA TV. Mostre.
- FOTO. CUTREMUR TV. Doar mostre.
- FOTO. ROMÂNIA și românii în TV.
- FOTO. Amenințări de sezon
- FOTO, SF. lumii
- Femei press
- FOTO: De ce l-am dat jos pe Ceaușescu?
- Dorel Jurnalistul
- FOTO: Aici sunt banii dv.!
- FOTO. PREVIZIUNI TV.
- FOTO: MORT TV
- Cine este Statul?
- CENTENAR
- Droguri TV, S.R.L
- TITLURI BUNE
- Poezie nu e
- Violența sexuală, problema pornografiei
- Dicționar TV
- “Interviul care rezolvă condiția umană și salvează lumea”
- Dl. Morbos. 8 Martie. Ziua femeii IV
- Se împlinesc 20 de ani de marketizare a bolilor, Non-Stop. Cancer e vedeta ştirilor
- pansamentul alb
sâmbătă, 21 aprilie 2012
CREDETI CA CEAUSESCU ERA TAMPIT?
joi, 5 aprilie 2012
CANCERUL IN PRESA
CANCER PRESS
În multe ziare se recomandă chiar 6 cești
de cafe ape zi!
Ameninţările de presă sunt de mai multe
feluri: de vreme rea, de sfarşitul pămantului, de cutremur, terrorism,
asteroizi, explozii solare, alinierea planetelor, întreţinerea iarna,
apocalipsa şi, binenţeles, cancerul care este o ameninţare mai frecventă decat
cea meteo.
Practic, nu există zi în care acest
cuvant să nu apară în ziar, într-un context sau altul adică inclusiv în
articole care nu dau de bănuit.
De
exemplu, în Gandul, în articolul din 14.02.2012, “De cate ore de somn are
nevoie un adolescent. STUDIU”. In afară de faptul că, în astfel de studii,
cercetătorii se contrazic pe ei înşişi, în cazul de faţă - adolescentul nu mai
are nevoie de 9 ore de somn cum se credea ci doar de 7 - aşa-zisul studiu sare
din titlu şi proferează ameninţări şi la adresa adulţilor. Astfel, în cazul
bărbaţilor care dorm puţin şi sexul e mai puţin, pe cercetători îi freacă grija
mult de treaba asta, iar în cazul femeilor care dorm puţin, “combinat cu un
stil de viaţă pasiv”- asta ca să relativizeze rezultatul aşa-zisei ştiinţe,
poate cauza cancer, inclusiv mamar.
luni, 2 aprilie 2012
"ROMANIA,TE IUBESC"-emisiune Pro-tv
In reportajele de ieri de la 18:00 după Protv, realizatorii emisiunii au pretins că fac o radiografie a sistemului romanesc de învăţămant şi, ca să-şi impună punctul de vedere, au dat şi soluţia. Mai întai au legat, ca de obicei, incompetenţa şi indolenţa unor cadre didactice de lipsa lor de motivaţie care s-ar trage din salariile mici, pentru ca, în final, să tragă concluzia că şcoala ar trebui să fie un loc de joacă unde copiii să scoată limba şi să înveţe matematica pe ritmuri de hip-hop.
E clar că profesorii care nu cantă şi nici nu se maimuţăresc se vor retrage din arena circului! Pentru ca şmecheria să fie convingătoare, în emisiune apare şi un professor de fizică, adevăratul personaj pozitiv din reportaj care îi învaţă pe elevi carte prin experimente, ceea ce nu-i nimic nou sub soare. La fizică, chimie, matematică întotdeauna a existat posibilitatea asta. Problema e cu limba romană unde, de la un moment dat, nişte tampiţi au introdus nenorocirea memorării comentariilor literare ale altora ceea ce face această disciplină aproape inutilă. Copiii ajung să nu mai ştie să scrie şi să se exprime cu propriile cuvinte. Alternativa importată o reprezintă examenele grilă care, la randul lor pot fi memorate şi care nu reprezintă o metodă corectă de evaluare, iar la lectură facultativă- “Harry Potter”.
E clar că profesorii care nu cantă şi nici nu se maimuţăresc se vor retrage din arena circului! Pentru ca şmecheria să fie convingătoare, în emisiune apare şi un professor de fizică, adevăratul personaj pozitiv din reportaj care îi învaţă pe elevi carte prin experimente, ceea ce nu-i nimic nou sub soare. La fizică, chimie, matematică întotdeauna a existat posibilitatea asta. Problema e cu limba romană unde, de la un moment dat, nişte tampiţi au introdus nenorocirea memorării comentariilor literare ale altora ceea ce face această disciplină aproape inutilă. Copiii ajung să nu mai ştie să scrie şi să se exprime cu propriile cuvinte. Alternativa importată o reprezintă examenele grilă care, la randul lor pot fi memorate şi care nu reprezintă o metodă corectă de evaluare, iar la lectură facultativă- “Harry Potter”.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)