luni, 26 ianuarie 2015

DORMIŢI LINIŞTIŢI! ARE CINE VEGHEA!



Sunt supra-veghetorii-raportori din presă care țin mentalitatea cu sufletul la gură în fața pericolului iminent care poate veni de niciunde sub formă de cicloane, epidemii, încălzire globală, terrorism ș. a., SRI-veghetorii care sunt mai mulți decât în toată Europa raportat la capete de oameni simpli furajați cu E-uri, câteva milioane de clan-veghetori politico-mafioto-țigănești care ne-au invadat habitatul, pre-veghetorii-cercetători în sondaje, clar-veghetorii apocalipselor și înalt-prea-veghetorii mântuirilor, milițieni de veghe în tufișuri cu radare de la UTI, Mama Europa care a înlocuit-o pe Mama Rusia care, de oftică, stă ca maștera cu ochii pe noi, familiile de Tați USA, turnătorii de scară de bloc etc.

Şi totuși ceva lipsea ca să fie mai mult ca perfectul: legile supravegherii om cu om sub lupa Serviciilor.


Cele trei legi, numite generic Big Brother, au fost concepute de-așa manieră încât supravegherea Securității asupra oamenilor să fie universală și în afara controlului de orice fel. Au fost susținute obsesiv de supraveghetorii maselor, acoperiți și colaboraționiști, din presă. Curtea Constituțională le-a respins ca neconstituționale iar răspunsul securiștilor de tot felul a fost că ne mănâncă terorismul dacă aceste legi nu intră în vigoare.

Nici un moment n-au zis: dați-le înapoi ca să le punem în accord cu Constituția!

Au profitat de atentatul terrorist de la Paris ca să le impună urgent, au dat un comunicat c-am fost atacați cybernetic și l-au ridicat cu pompă pe ultimul judecător numit în CC pe motiv că nu și-a declarat 7 struți și 4 rațe în declarația de avere dar și pentru că a nășit la nunta unui interlop acum mai mulți ani de unde s-a ales c-o mașină de lux cu care face naveta.

Nesimțiții din presă s-au prefăcut dați pe spate de legătura interlop-judecătorul Greblă de parcă n-o știa toată țara, doar au vuit ziarele, mai ales locale. PSD-istul Greblă e cel care a desființat instituția Avocatul Poporului în timpul loviturii de stat din 2012 și a primit cadou această funcție după ce bătrânelul PRM-ist Bolcaș a fost respins de Președintele Băsescu pe motiv că e antisemit. Greblă, în schimb, a fost valabil pentru că susține exploatarea de la Roșia Montana pe motiv că și el e din familie de mineri și…chestii d-astea…odată miner, totdeauna miner, din tată-n fiu. Atunci, Traian Băsescu a zis că Toni Greblă nici n-a vrut “suspendarea”, de fapt, el participând la oroare din 2012 așa, în silă. După asta, toată presa l-a lăsat să urce tocmai până la Curtea Constituțională.

Acum, după ce au redescoperit că interlopii, prin intermediul PSD-ului, și-au pus judecător la Curte, jurnaliștii-raportori au dat înapoi a mirare perversă uitând, parcă, de personajul central: Vai, dar chiar Curtea Constituțională, care a luat atâtea decizii, în care ne-am pus încrederea, cel mai înalt for…! Ia, uite, domne, ce zăcea acolo! Ţî,țî,țî!

Astăzi, în Evenimentul Zilei trona o poză a judecătorului Daniel Morar, tot de la Curte, care ar fi fost chiar tartorul respingerii legilor Big Brother.

Acum vre-o două zile, Dan Andronic (EVZ) i-a luat un interviu marelui Maior, șeful SRI, în care l-a întrebat orice numai despre motivația CC după respingerea legii supravegherii totale, nu l-a întrebat.
Cum dracu’, aproape toată presa, de la Antena3 la presa “băsistă”, nu doar că e de accord cu o lege care dă SRI-ului dreptul să controleze orice fără mandat de la judecător dar chiar face presiuni pentru impunerea legii așa cum e. Ai zice că, ori presa e aproape în întregime securistă sub acoperire, ori îi iese și ei ceva din “ascultări”!

În interviul dat lui Dan Andronic, șeful SRI a spus că jurnalistul-securist este o specie care există peste tot în lume și că “sarcina lui este ca folosind această situație, această calitate, să aducă informații de securitate națională pentru stat…”.

Sau să facă orice altceva, cum ar fi propagandă, diversiune, etc. fiindcă nimeni nu-l controlează.

În orice caz, pe cine mai interesa asta, de vreme ce-am văzut reacțiile disperate la deconspirarea lui Ponta și autodeconspirarea lui Turcescu, reacții în favoarea acestei meserii nobile de turnător de colegi. Sabin Orcan spune că în Germania jurnaliștii nu permit asta, la noi nici n-ai voie să fii împotrivă!
  
Jurnalistul Dan Andronic: “În magistratură și politică, aveți?
George Maior: Este…legea definește clar, cea din 2004, acest aspect, legea magistraților, ăăă…nu. Sunt…incompatibilități.
Dan Andronic: În politică?
George Maior (tușește): La fel. Este definită ca incompatibilitate ăăă…operarea cu ofițeri acoperiți în instituții politice precum parlamentul.”

În tot timpul ăsta, șeful SRI a ținut privirea în jos de parcă cine știe ce date complicate trebuia să-și aducă aminte. La magistrați a răspuns cu “ăăă…nu” iar la politicieni n-a spus “nu”.
Şi dacă tot e valul punerii sub control, a ieșit și din Puțura gândirii clanurilor politice una: traducătorul nu mai poate fi liber-profesionist ci va fi pus sub controlul statului. Motivul nu e doar cel care s-a spus, anume niște taxe în plus la buget, ci unul mult mai important: această meserie va putea fi practicată doar de pile, ca și cea de notar. Dacă e la stat, e cu circuit închis. Probabil că politicienii s-au înmulțit mai mult decât posturi la buget!

Inițiatorii sunt coruptul Ovidiu Puțura, fost secretar de stat la Justiție, și Aurelia Tudose, șefă prin Ministerul Justiției, nevasta șefului CSM, Marius Tudose.

Tot înainte!

Ovidiu Puțura În a doua secvență infracțională  și-ar fi ajutat soția să câștige două procese civile, el obligându-se, la schimb,  fie să-l ajute pe fiul unui magistrat  să acceadă, prin fraudarea examenului, în Camera Notarilor Publici ca stagiar, fie a ajutat o judecătoare să fie numită președinta Tribunalului Bistrița.” http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/ovidiu-putura--fost-secretar-de-stat-in-ministerul-justitiei--adus-la-dna-364372

Motivația CCR la respingerea legilor Big Brother

-definirea noțiunii de “deținători de infrastructuri cibernetice”;
-desemnarea SRI ca autoritate națională în domeniul securității cibernetice;
-lipsa garanțiilor legale (autorizarea de către o instanță judecătorească) aferente respectării obligației deținătorilor de infrastructuri cibernetice de a permite accesul reprezentanților autorităților competente la datele deținute;
-lipsa reglementării prin lege a criteriilor în funcție de care se realizează selecția infrastructurilor cibernetice de interes național, cât și a modalității prin care se stabilesc acestea;
-autoritatea care efectuează auditarea de securitate cibernetică;
-lipsa reglementării prin lege a circumstanțelor în care este necesară notificarea, precum și a conținutului acestuia;
-lipsa consacrării legale a controlului judecătoresc cu privire la actele administrative emise de autoritățile competente și care sunt susceptibile a prejudicia drepturi sau interese legitime;
-lipsa predictibilității normelor referitoare la procedurile de monitorizare și control, respectiv a celor privind constatatrea și sancționarea contravențiilor;
-lipsa garanțiilor legale (autorizarea de către o instanță judecătorească) aferente respectării obligației deținătorilor de infrastructuri cibernetice de a permite autorităților competente să efectueze inspecții, inclusiv inopinate la orice instalație, incintă sau infrastructură.